تصویر هدر بخش پست‌ها

💚green veb💚

از هرچی فکرشو کنی پست میزاریم :)

🎶 آهنگ 🎶

| ꧁༒•Ꮆ𝕠ℓᶤ•༒꧂

میدونم که این آهنگ خیلی قدیمیه شاید بعضی ها کلا اینو فراموش کرده باشن ولی حس عجیبی که این آهنگ میده ......

 

 

باز دوباره با نگاهت  ، این دل من زیر رو شد 

باز سر کلاس قلبم ، درس عاشقی شروع شد 

           دل دوباره زیر رو شد 

 

        🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶

 

با تمام سادگی تو ، حرفتو داری میگی تو 

میگی عاشقت میمونم  ، میگم عشق آخری تو 

        حرفتو داری میگی تو 

 

     🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶

 

میدونی ، حالم این روزا بد تر از همست 

آخه هر کی رسید ، دِل ساده ی من رو شکست 

 

قول بده که تو.... از پیشم نری  

واسه من دیگه عاشقی جاده ی یک طرفست 

    میمیرم بری آخرین دفعست 

 

پروازِ  تو قفس شدم ، بی نفس شدم 

دیگه تنها شدم توی دنیا بیدون خودم 

 

 

    راستشو بگو ،  این یه بازیه 

نکنه همه حرفای تو ، صحنه سازیه این یه بازیه 

 

    🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶

 

 

بی هوا نوازشم کن ، اشک غصه هامو کم کن 

با نگاه بی قرارت ، باز دوباره عاشقم کن .‌‌....

 

      اشک غصه هامو کم کن....

 

    🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶

 

قلب من بهونه داره ، حرف عاشقونه داره 

راهِ دیگه ای نداره ، غیر ازین که باز دوباره 

 

        سر رو شونه هات بزاره 

 

میدونی ، حالم این روزا بد تر از همست 

آخه هر کی رسید دل ساده من رو شکست 

 

    قول بده که تو از پیشم نری 

 

واس من  دیگه عاشقی جاده ی ، یک طرفست 

میمیرم ، بری آخرین دفعست 

 

🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶

 

تا بعد 

بای