تصویر هدر بخش پست‌ها

💚green veb💚

از هرچی فکرشو کنی پست میزاریم :)

هنوزم:)

| nini

اهنگ هنوزم (وانتونز)

نمیخوام بگیره پرت به پرم

‎بگیره پرت به پرم

‎نمیخوام بگیره پرت به پرم ‎

عمرا من که دیگه دستتم ندم

هنوزم اسمت که میاد میپرم

‎هنوزم میزنه یهو به سرم ‎

با یه خط غریبه یه زنگ بزنم

‎صداتو شده یه لحظه هم بشنوم

 

 

کسی نشد مثلتو

‎صد دفعه بنویس

 سند نکن تکستتو

‎نصفه شبو گریه کن

‎هنوزم گریه کن

‎روزی صدبار زدیم به هم ما ‎

دست از سرم بردار

‎نبودی شبیه حرفات

همه روزا از دست رفت

 داشتیم هرشب جنگ

‎نی راه برگشتن

‎دیگه اصلا حرفشم نزن

‎نمی ارزه بکنمم وقتمو تلف ‎

جهنمو ضرر

‎پریده بود عقل از سرم

 

میکردی بم از قصد شک ‎

منو احمق فرض کردی

 از بس تش شدش قلبم سنگ

‎همش اداس

 

اینجا با همه فرق داشتی تو برا من

‎دروغه همه حرفات ‎دورو بد لجباز

‎تو روئه همه من وایسادم تنها

‎چون با همه فرق داشتی تو برا من ‎

هنوز ما کنار همیمم توی عکسا ‎

هوا تاریکه و حالمونه بد ما

 

میخوای بارون از آسمونه شهرو ‎

زیرش باشی ولی با یه دونه چتر

‎دوست داری آفتاب تابستون گرم

‎ولی همیشه دنبال یه سایه نور کم

‎باشیم ما دوتایی من آرزومه 

اما حق بده ‎بترسم وقتی عاشقونه 

حرف میزنی بام من تو از حست

‎چجوری باور کنم عشقه

 

بذارم بازم تورو من کنار

‎نمیره یادم کلا اسمت

‎نه میاد آدم دورم مثل تو ‎

نه میشه بخوابم تا صب 

از حرصت ‎نه نمیخوام بکنم بش فکر

‎که بمونم واقعا با تو من حیفه ‎میکنن غوغا به پا اون دوتا چشا ‎می دوام 

دنبالت با پای برهنه

 رو شیشه خورده ها ‎

تا ذغال داغ ‎دنیا یه بار 

مارو جا وسط رویا بذار ‎نبینم همش

 هی دوباره خواب ‎روزی صدبار زدیم به هم ما ‎دست از سرم بردار ‎نبودی شبیه حرفات