تصویر هدر بخش پست‌ها

💚green veb💚

از هرچی فکرشو کنی پست میزاریم :)

غمگین 🖤

| ꧁༒•Ꮆ𝕠ℓᶤ•༒꧂

سلام ادامه 

 

آدما از شنبه تا چهارشنبه با حرفاشون همدیگه رو میکشن بعد پنجشنبه هوای مُرده‌هارو دارن!...🦋🖤 . . . 

 

 

 

اونجا که شاعر میگه : 

‹ حال شب های مرا همچون منی داند و بس! ›️ 

 

 

هیچکس سرش شلوغ نیست بحث اولویت بودنه. ️ 

 

 

یه ساختمون، یه سقوط، یه اشک، یه قبر:) ️ 

 

 

 

هیچکس لایقِ #مهربونیات نیص تا میتونی #صگ باش . . .️ 

 

 

 

 

بـ‌ه نـ‌ام خدایـ‌ی کـ‌ه قیمـ‌ت دیـ‌دارش مـ‌ـ ـرگ اسـ‌ت🌿️ 

 

 

 

 

 

‏مشکل از بقیه نیست، من دنبال بهونم هی دورمو خلوت‌تر کنم.️ 

 

 

 

 

 

 

زندگی چون قفسی است.... قفسی تنگ، پر از تنهایی...️ 

 

 

 

 

 

 

 

 

خسته شدم از بس به دوستام گفتم (نه همه چی اوکیه‌‌ خوبم)💔️ 

 

 

 

 

 

تمام شد‌هرانچه‌نباید اغاز‌میشد..!️ 

 

 

 

 

 

 

 

 

من‌ تکرار نمیشم ولی یه روز میرسه یه ملافه‌ی سفید پایانم میده.. به شیطنت‌هام به بازی‌گوشیام به خنده‌های بلندم! روزی که همه با دیدن عکسم بغض میکنن و میگن: دیوونه دلمون برات تنگ شده.. و تموم من دیگه نیستم :)️ 

 

 

 

هعببببب تمام 

کاش اصلا غم نبود وقتی که غمگینی دلیل این نمیشه که عاشق یکی هستی اون ولت کرده یه هزار کوفت زهر مار دیگه .....

 

غمگین یعنی تنهایییی ....

یعنی دلتنگی ......