تصویر هدر بخش پست‌ها

💚green veb💚

از هرچی فکرشو کنی پست میزاریم :)

دوستام

| nini

تو بودی وقتی نکردن رفیقامم تحملم:) 

 

شبا نتفلیکس می‌بینی تا صبح زیر پتو با من

(پارسال فیلم [گناه من]حدود 2صبح)

هودی‌هام میان به تو بیشتر اَ خودم

(هر لباسی بخرم صددرصد قراره یکی کش بره ازم مگه نه؟)

جام فوت می‌کنی شمع و شبِ تولدم

(2سال پیش حدودا تو مدرسه بچه ها جشن گرفتن تو عکس دیدم خودم فوت نکردم^^)
تو بودی وقتی نکردن رفیقامم تحملم

(22/1/1403تو روز تولدم همه رفتن جز تو )
نمی‌خوام قبول کنم که همه اینا توهمن

(لازمه بگم؟اون حرفB...[بصیه اشتباه متوجه شدن...ما اونقدرام صمیمی نبودیم🥱])

الانم با هرکی، هرجایی هستی بیبی شاد باش

(Nika*kanada📍)

نگو واسه برگشت، خیلی دیره

(دیر شده؟block؟)

گفتی حالا که رفتم، غصه نخور

(25/1/1403)
پیدا می‌کنی حتما، یکی دیگه

(No No No)
من همه‌جا رو گشتم، کسی نبود

(بگم ینی؟)

دوستامونم که رفتن، حتی یکی نموند

(B.M.Aو...)
نمونده چیزی از من، بیبی تموم

(27/3/1403)